قوانین و شرایط لایف می

img
img
img
img
shape
shape

قوانین و شرایط لایف می

 

قوانین عضویت و ثبت نام در "لایف می"

        - حداقل سن متقاضی برای فعالیت در لایف می 18 سال تمام می باشد.

    - ثبت نام متقاضی فقط از طریق مراجعه به سایت رسمی لایف می و یا روبات هوشمند لایف می امکان پذیر است.

    - مشخصات اولیه که در فرم ثبت نام ثبت می گردد می بایست مطابق با اطلاعات دقیق شناسنامه ای وی باشد.

    نکته: عواقب ناشی از اعلام اطلاعات غلط شخصی و بانکی متقاضی به عهده خود او بوده و لایف می هیچگونه مسئولیتی از این بابت بر عهده نخواهد داشت.

    متقاضی می بایست پس از ثبت نام اقدام به تکمیل مشخصات فردی نماید.

    نکته: لایف می پس از بررسی های لازم و واجد شرایط بودن شخص متقاضی و بر اساس دستورالعمل های مصوب می تواند درخواست متقاضی را رد یا قبول نماید.

    - متقاضی زمانی به عنوان کاربر رسمی لایف می محسوب می شود که مشخصات فردی و مدارک آن توسط لایف می تائید شود.

    نکته: متقاضی نیز پس ازتائید می تواند خود را کاربر لایف می بداند. بدیهی است که تا قبل از این تائیدیه هرگونه درخواست پاداش ممکن نمی باشد.

    

    قوانین فعالیت " لایف می"

    - کاربر یا شهروند یا مشاور یا سفیر ، شخصی حقیقی است که با خرید بسته نرم افزاری توانمند سازی مالی و مدیریت هزینه ، درخواست استفاده از خدمات لایف می را دارد .

    - لایف می هیچ تعهدی نسبت به فراهم نمودن ملزومات اداری و ابزار و ادوات آموزشی و .... برای کاربر را ندارد.

    - کاربر می بایست قبل از شروع به فعالیت آموزش های لازم را ببینند و همچنین اطلاعات خود را در خصوص لایف می به روز کنند و مسئولیت عدم اموزش بر عهده کاربر است.

    -کاربر می بایست نسبت به نحوه فعالیت لایف می تسلط کامل داشته و از کلیه قوانین و دستورالعمل ها آگاه باشند.

    - توافق نامه بین کاربر و لایف می صرفا جنبه همکاری دارد، بدیهی است این قرارداد از شمول قانون کار و بیمه خارج است.

    - کاربر می بایست همواره در جریان آخرین اخبار و اطلاعات لایف می و نیز سایر اطلاعات ضروری و خط مشی ها و یا مقررات عمومی و محصولات و آموزش های لایف می و همه مواردیکه ممکن است بر فعالیت افراد تاثیر گذار باشد از طریق سایت لایف می و کانال اطلاع رسانی لایف می ، قرار گیرد.

    - کاربر می بایست در حفظ اسرار محرمانه بکوشد و همچنین در جهت حفظ اطلاعات که ممکن است برای فعالیت تجاری دیگران مضر باشد کوشا باشد.

    - آموزش و اطلاع رسانی هر موردی مجزا از اطلاعات درج شده در سایت لایف می به هیچ عنوان مجاز نیست و دفتر کار اینترنتی کاربر بدون اخطار حذف خواهد شد. بدیهی است با توجه به این موضوع، لایف می مسئولیت هیچ اتفاقی در این زمینه را نخواهد پذیرفت و کلیه تبعات قضایی و انتظامی ناشی از انجام این عمل بر عهده کاربر خاطی است و لایف می از خود رفع مسئولیت خواهد کرد.در این صورت کاربر حق هسچ گونه اعتراضی نسبت به لایف می در هیچ زمینه ای نخواهد داشت.

    - کاربر ثبت نام شده ، کارمند لایف می نیست. لذا نمیتواند ادعایی مبنی بر مخارج، بیمه اجباری ، بیمه بیکاری حقوق ثابت پاداش یا عیدی و سنوات از لایف می بکند.

    - کاربر هیچ وکالتی از طرف لایف می ندارد. یعنی نمی تواند در رابطه با مذاکرات و عقد قرارداد ها خود را نماینده ی لایف می اعلام نماید. در صورت نیاز به انجام اموری از این دست ، می بایست از قبل مراتب را به مسئولین لایف می گزارش دهد تا در صورت صلاحدید و لزوم، در آن موردخاص برایش مجوزرسمی صادر شود.

    - کاربر لایف می حق ندارد هیچ گونه قراردادی را از طرف لایف می با هر شخص حقوقی و یا حقیقی امضاء نماید.

    - کاربر لایف می حق ندارد نسبت به دایر کردن نمایندگی بدون داشتن مدرک قانونی از لایف می اقدام نماید.

    - هیچ شخص حقیقی نمی تواند با عنوان نام مستعار در لایف می فعالیت نماید.

    - استفاده از عناوین مستعار ، غیر حقیقی ، ناقص ونیز ذکر هر گونه شرح فعالیت برای لایف می، به جز مواردی که درسایت ذکر شده است ممنوع است.

    - لایف می هیچ مسئولیتی در قبال ادعاهای واهی کاربر ندارد و حق اقامه دعوی نسبت به ادعاهای مطروحه را برای خود محفوظ می داند.

    - در لایف می به دلیل اینکه فروش مستقیم صورت می گیرد ، لذا هیچ مبلغی قابل عودت نمی باشد و کاربر در صورت هر گونه پرداخت از طریق سایت یا اپلیکیشن لایف می ، حق درخواست عودت و اعتراضی نسبت به این مورد را ندارد.

    - در لایف می به دلیل اینکه در بخش های مالی ، عنوان واحد مالی (نظیر تومان) درج شده است ، لذا هیچ مبلغی قابل عودت نمی باشد و کاربر در صورت اشتباه در پرداخت ، حق درخواست عودت و اعتراضی نسبت به این مورد را ندارد.

    - مسئولیت مطالب و اطلاعات موجود در سایت رسمی لایف می به عهده لایف می بوده و چنانچه کاربری از مطالب فوق به طرز نادرستی استفاده نماید و یا مطالب غیر واقعی و آموزش غلط باعث ضرر و زیان شخص دیگری گردد آن کاربر مسئولیت جبران خسارت وارده را می بایست به عهده بگیرد.

    - در صورت لزوم به استفاده از تبلیغات محیطی و رسانه ای، کاربر می بایست قبل از هر اقدامی درخواست کتبی خود را برای لایف می ارسال و لایف می نیز پس از بررسی و هماهنگی با کمیته نظارت موافقت یا عدم موافقت خود را به مشاور اعلام می نماید، بدیهی است هرگونه از این نوع تبلیغات بدون مجوز کتبی لایف می ممنوع می باشد.

    - کاربر مجاز به مصاحبه رادیویی، تلویزیونی، روزنامه و مجله و برگزاری همایش عمومی بدون مجوز کتبی لایف می نمی باشد.

    - اخذ وجه نقد یا هر نوع مال غیر نقدی توسط هریک از کاربران جهت معرفی لایف می به اشخاص به منظور قرار گرفتن در بخش خاصی از لایف می، ممنوع می باشد و تخلف از این ماده، تخلف از قوانین و مقررات به شمار آمده و منجر به حکم تعلیق یا لغو فوری عضویت شخص متخلف می شود.

    - لایف می پس از کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح حق هرگونه تغییر در قیمت خدمات، نوع و برند آن را دارد و کاربر در این مورد حق اعتراضی ندارد.

    - لایف می در رد و یا قبول کاربران آزاد است و می تواند در هر زمان همکاری خود را بصورت یک طرفه قطع نماید . در مواردی که فعالیت کاربر خلاف قوانین جاری کشور و یا خلاف قوانین لایف می باشد هیچ پرداخت و یا بازپرداخت وجهی صورت نخواهد گرفت . در موارد دیگر ، این لایف می است که تصمیم خواهد گرفت چه میزان از مبلغ موجود در حساب را به کاربر پرداخت و یا استرداد کند . 

    - این توافقنامه می تواند برای سایت های خاص و یا کاربران خاص بصورت اختصاصی نوشته و امضا شود اما تا قبل از امضا توافقنامه اختصاصی هر دو طرف موظف به رعایت تمام مواد این توافقنامه آنلاین می باشند که پس از امضا توافقنامه جدید این توافقنامه به خودی خود باطل می شود . 

    - لایف می در قبول درج اطلاعات وارد شده و یا عدم درج اطلاعات وارد شده توسط کاربران کاملا مختار است و این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمان در صورت نیاز اقدام به نمایش و یا عدم نمایش بخشی و یا تمامی اطلاعات درج شده توسط کاربران نماید و در خصوص این بند نیز کاربر حق شکایت و اعتراض را ندارد . 

   - کاربر موظف است حین خرید خدمات لایف می مشخصات و سایر اطلاعات را بطور کامل مشاهده نمایند.و پس از خرید حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت.

   - کاربر لایف می می پذیرد لایف می یا دفاتر وابسته و کارکنان و نمایندگان آن را در برابر کلیه دیون و بدهیها، مخارج قانونی، صدمات، زیانها، هزینه ها و سایر مخارج مرتبط با ادعاها یا دعاوی مطرح شده علیه لایف می که ناشی از هرگونه موارد نقض مقررات توسط همکار تجاری نسبت به مفاد و شرایط مندرج در این متن می باشد یا هرگونه خسارت که حاصل استفاده نادرست از این وبسایت می باشد، رفع خسارت نموده و نسبت به پرداخت هزینه های احتمالی خسارت اقدام نماید.

   - در صورتی که یک یا چند فقره از مفاد و شرایط تعیین شده در این قرارداد توسط مراجع ذیصلاح قانونی از اعتبار ساقط شود، در این صورت تنها مفاد یا شروطی که ملغی شده از درجه اعتبار ساقط خواهد بود، و در این حال باقی مفاد و شرایط قبلی به قوت خود باقی مانده و از حیث اعتبار و اثر، دارای اعتبار کامل خواهند بود و این امر سبب می گردد مفاد و شرایط معتبر، لازم الاجرا و الزامی بمانند.

   - کاربر لایف می موظف است با مطالعه قوانین و مقررات ذکر شده در بالا ، از مقررات و شرایط عمومی لایف می آگاه گردد . پس از آن ، هیچ ادعا و مطالبه ای که ناشی از جهل به قوانین باشد، برای لایف می قابل پذیرش نمی باشد.

   - درصورت عدم رعایت هریک از قوانین و مقررات و سایر الزامات مربوطه، تصمیمات قانونی لایف می با توجه به نوع و دفعات تکرار آن از سوی کاربر لایف می، به شرح ذیل اعمال می گردد:

    الف) اخطار کتبی مرتبه اول که از طریق دفتر کاری کاربر لایف می به وی ابلاغ می شود.

    ب) اخطار کتبی مرتبه دوم به صورت ارسال پستی با اخذ تعهد از کاربر لایف می و تعلیق فعالیت به مدت ۱ ماه

    ج) حذف دائم و مسدود نمودن شناسه کاربری وی.

    تبصره: لایف می مجاز است در برخورد با برخی تخلفات که در این مقررات معین گردیده بدون رعایت مفاد بندهای (الف) و (ب) نسبت به لغو عضویت و حذف وی اقدام نماید. در این خصوص لایف می ضمن ابلاغ دلایل امر به فرد خاطی ، این مورد را اجرایی می نماید که در این صورت هیچ پرداخت و یا بازپرداخت وجهی به کاربر صورت نخواهد گرفت.

بالا